Friday, June 18, 2010

" Ratu Rock Ella @ Istana Budaya"




ELLa akan mengadakan KONSERT!!!...


Wah...sungguh teruja aku bila tau RATU ROCK yang aku puja2 selama ni nak buat konsert. Da lama ELLA xbuat konsertkan. Inilah masanya untuk aku meluangkan masa tengok konsert artis pujaanku 2. Hoho...Sukeeeeee............. :)

On9 je FB td, terus mataku tertarik dengan wall post ELLA. Nak tau pe die???

Peraduan Menang Tiket ke Konsert ELLA bersama OSK di Istana Budaya!


Ha...terus excitedla aku nak menyertai peraduan 2. So aku pon follow la die punyer syarat2. Harap2 dapatlah aku menang tiket nanti. Heee...

Nak tau ape ganjaran bila menang contest 2???...
  • 6 Penyertaan yang mempunyai "Like" terbanyak akan dipilih sebagai pemenang.
  • Salah seorang daripada 6 pemenang ini akan dipilih untuk memenangi dua(2) tiket VIP, t-shirt konsert limited edition dan sessi bertemu dan bergambar secara eksklusif dengan Ella selepas konsert. Pemilihan akan di buat oleh Ella berdasarkan blogposting yang paling menarik hati Ella.
  • 5 Pemenang yang lain akan menerima dua (2) tiket bernilai RM50 & t-shirt limited edition konsert.

P/S -- >> So kepada rakan2 ku i hope uols sudila 'Like' me k. Plzzzzzzzzzzzzz...

Ni nak citer cketla, bleykan? Heee...cket jew. Aku memang minat giler ngn ELLA since primary school lagi. Bila nyanyi jew mesti lagu ELLA yang aku pilih. Haha... Penangan ELLA sungguh kuat pada aku. Sebut je ELLa teruja aku jadinya. Xtaula nape aku suka sangat ngan ELLA. Yang aku tau masa skola dulu Abah selalu soh aku nyanyi lagu ELLA. Abah cakap suara aku sesuai bila nyanyi lagu ELLA. Haha... aku pon xtau. Yeke?. Abah siap belikan kaset ELLA lagi soh aku practice. Masa 2 kaset je ade yer, cd lom ade lagi. Ha...sejak 2 aku suka sangat ngn ELLA.

Aku nyanyi ngan band since primary school lagi. Now aku still aktif nyanyi ngan band. Dalam list lagu aku yang banyak2 tu lagu ELLA la yang paling banyak. Kalau xnyanyi lagu ELLA cam ade kureng cket la kot. Haha... Tambah2 lagi my guitarist pon suka goreng kow2 time part solo lagu2 ELLA. Aku pon bertambah2 terujala kan. "Teruja teruja", cam lirik lagu TERUJA. Hehe... Lagu ELLA yang selalu aku nyanyi is SEMBILU, BELENGGU, SEPI SEKUNTUM MAWAR MERAH, KESAL, RAMA-RAMA, STANDING IN THE EYES OF THE WOLD and DUA INSAN BERCINTA. Actually semua lagu ELLA aku suka, but yang paaaaaaaaaaaling aku suka+minat+teruja is SEMBILU.

Aku xpernah jumpa lagi ngan ELLA face 2 face actually. Serious!!!. So 2la yang aku berharap sangat dapat menang bertanding contest ni. Kalaulah kata aku menangkan, aku nak ambil gambar ngan ELLA puas2 and nak tanya how u look cute on stage. Minat sangat2 kat ELLA. Haha...2pon kalau menang yer tp harap2 sangat menang. Yela siapalah yang xnak menang.

Okla, pada semua rakan2 yang amat2la aku sayang sila "Like" me k. Bantuan kalian amatlah diharapkan.

Just "Like" me



Klik je kat cni -->> ELLA
But uols kene JOIN page ELLA AMINUDDIN dlu tau...
After that bru bley 'LIKE' me ok...
Thnx...Mmuahhh...

Nak sangat tengok konsert ELLA...





1 comment:

  1. Jgn lupe LIKE i yer...
    Uols just JOIN jew page ELLA AMINUDDIN, then LIKE jew tau...
    Plzzzzzzzzzzz...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails