Friday, December 17, 2010

Marathon La...

Bestttttttttttttttttttttttt...


1st movie HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH (HKLBR)




Yeay...Dan akhirnya dpt juge aku tgk cte Hantu Kak Limah Balik Rumah... From last week aku nak tgk tp xdptlah juge nak tgk an... Ha smlm tercapai juge hasrat ku nak tgk... Smlm my BF cuti, so die ajk g btulkan pc die yg rosak (hmmm slalu dok maen game je, mane xtbakor power supply tu an)...Hahaha... Pucuk dicita ulam mendatang... Bolehla aku tgk cite HKLBR tu skali an... Heeeeee...

Then kami terus ke Mid Vally... Igt nak g mkn kat Pavi je, tp ptg da semestinyelah jam an... Malaslah nak menempuh jam tu... So g Mid je terus coz die nak cari seluar + nak hbskan voucher Esprit die tu... Sampai je g mkn dulu at Nando's (heee ni mmg peberet die, layankan je tekak die tu), then beli tiket wyg, and afta that shopping jap... Apelah yg aku merepek ni an... Td cite pasal HKLBR... Ha sambung balik... Best giler u cite tu... Rugi kalau tak tgk... At 1st tu my BF kate cite tu skjp je die punye lawak... Ah tak kire r, nak tgk gak... Tp die kate kalau tak best, die akan gelakkan aku sampai balik... Wahhhh...nak bet ngan aku... Last2 die gak tgelak2... Hahaha...

Part yg paling aku suke mase awie ckp, "ce citer ce citer..." klako giler...So korang, sape2 yg belum tgk lagi sile2 kan lah yer... Best tau...


2nd movie is a TRON LEGACY...




Kire tgk marathon la ni... Hoho... Ha cite ni pon best gak... Cite ni die yg nak tgk... Aku suke tgk lampu2 kat bju diorg tu, then suke ngan motor+kereta diorg... Mmg canggih...

Ni aku cite sikit eh bout Tron ni... Sam Flynn (Garrett Hedlund), pemuda 27 tahun,.. Dia dihantui penyebab hilangnya sang ayah, Kevin Flynn (Jeff Bridges) secara misterius, lelaki yang dikenal sebagai perancang video game terkemuka di dunia. Ketika Sam menemukan sinyal aneh yang dikirim dari permainan dingdong milik Flynn, dirinya masuk ke dunia dimana Kevin telah terperangkap selama 20 tahun.

Pada tahun 2107, dengan bantuan Quorra (Olivia Wilde), Sam dan Kevin memulai perjalanan hidup atau mati melalui alam semesta digital-visual menakjubkan yang diciptakan oleh Kevin... Dengan kenderaan dan senjata yang belum pernah diciptakan, dan penjahat kejam yang berusaha mencegah mereka untuk melarikan diri dari dunia tersebut...
Ha korg, pe lagi tengoklah cite ni eh...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails