Friday, January 28, 2011

Benci!!!


Arghhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ish aku paling benci dengan orang yang selalu fikir dia tu je yang bagus... Wahhh ingat kat dunia ni semuanya kau tau, semuanya kau nak tunjuk hebat... Banyak cantik (dah la kau tu memang tak cantik)... Ada lagi orang yang lebih bagus dari kau tau... Hebat sangat ke kau tu sampai nak dengan semua orang kau nak tunjuk hebat... Bila dia buka cerita ha memang aku takkan layan... Wekkk tolonglah... Tak kuasa aku nak layan kau okek... 

Tetiba entry kali sesi melepas geram plak setelah lama tidak menghapdet blog.. Hehehe... Aku ni tension dengan seseorang ni... Selalu je nak tunjuk dia tu hebat... Naik menyampah plak aku... 1st time aku jumpa dia + tengok dia memang aku dah tak suka... Aku tau dia ni mesti poyo... Haaaa memang sah pon...

Siapa orang ni tak payahlah aku nak cerita kat sini an... Kene cari sendiri... Aku selalu gak post status tak puas hati kat fb pasal budak ni... Sebab ape tau?... Sebab dah menyampah sangat... Makin lama makin poyo plak... Padahal baru je kenal tapi macam dah kenal 5 tahun... Dah la buat orang punya barang macam dia punya barang... Hmmm lagilah siapalah yang tak geram...

Macam mana orang tu boleh suka kat kau pon aku tak tau... Yang penting aku benci + menyampah sangat dengan kau... Tergedik-gedik... Perangai macam ape ntah... Cakap poyos... Cakap tak serupa bikin... Cakap tak pakai otak dulu sebelum nak cakap... Hari ni cakap lain sok cakap lain plak...

Pergilah kau dari hidup ku... Aku tak perlukan orang macam kau lah...!!!

Sekian terima kasih... :D


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails