Monday, May 2, 2011

Bride Me Challenge


Cabaran Pengantinkan Saye... Harh har har... Ape ntah aku ni tetibe jew jadi model pengantin... Klaka jew... Model lain punyelah cantik + tinggi... Uishhh giler aku tak tercabar... Malu pon ado... Aku ni dah ler pendek + tak bape nak cantik kot, berhangan nak jado model... Kihkihkih... ;P

Suke-suke jew pon + tambah pengalaman... Dapat sijil tau... Ingat main-main kew... Hadiahnye pon boleh tahan hebat... 1st prize tiket g dubai ok... Best an...

Aku ngan mekap artis dapat masuk sampai semi final jew... Semi final 10 orang... Yang ke final 5 orang jew... 5 finalis tu, memang mekap artis yang dah popular + pengalaman diorang memang dah tak dapat dipertikai lagi kehebatan mereka dalam bidang solekan... Ngan model diorang yang cantik-cantik tu... Fuhhh...




Ini muke tanpa mekap... Ha amek ko, nampak segala-galanya... 
Yang sebelah aku tulah yang mekapkan aku...





Pakai siap-siap baju pengantin ni b4 pertandingan dimulakan...





Antara model-model yang dah ready untuk di mekap...















Ok dah siap...















Cer teke ni sape?... Cer teke... Cer teke...

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*


Dah tau sape???





Haaa... Ni dia Zahnita... Cantikkan...










Har har har... Aku nak gelakkk...!!!










Perasan model okekkk... ;P




















Kene fitting baju dulu... Kalau tak, tak muatlah nak sarung kat badan aku neh...
Har har har...

Thanks so much to akak illa yang sudi amek kite ni jadi model... Peserta-peserta yang masuk sume baik-baik... Tak sombong langsung even diorang dah terkenal... Memang pengalaman yang best dapat turut serta dalam Bride Me Challenge ni...Hoho... ;-)




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails