Friday, November 5, 2010

IF I HAD RAPUNZEL’S HAIR







Korang suke tak tengok cerita RAPUNZEL???... Mesti sukekan... Cerita seorang puteri yang cantik dengan rambut yang panjang keemasan... 

Uishhh... aku masa kecik2 dulu memang suka giler tengok RAPUNZEL ni... Suke tengok rambut dia... Dia cantik sangat... Comelll... Sang jejaka pon hensem giler... Hehehe...

Bila tengok cerita dia, kesian tengok sang puteri yang cantik tu (RAPUNZEL tu ler)... Dikurung dalam sebuah menara yang sangatlah tinggi... Jahat betul witch tu... Sudah ler menara tu tinggi, jendela pon ada 1 je (nasib baik ada jendela)... Tak de sorang pon yang dapat naik or turun untuk jumpa dengan puteri yang cantik tu... Tapi nasib baiklah puteri yang cantik tu ada rambut yang pannnjangggggggggg, color emas lagi ok... Cantiknye... Suatu hari adalah seorang jejaka yang lalu dikawasan menara tu... So bermulalah pertemuan diantara sang puteri dengan jejaka itu yer.. Sang jejaka sanggup mengambil risiko demi menyelamatkan sang puteri (cewah, dah macam pertandingan bercerita pula...haha...)... Full story kene lah pergi tonton yer... Ngeee... ;P






 


Ha sekarang ni Walt Disney Pictures will b present RAPUNZEL: A TANGLED TALE... Tayangan dalam bentuk 3D pon ade... Akan berada di pawagam berhampiran anda pada 25 November 2010 ni... So apa tunggu lagi... Kepada peminat2 cerita2 Walt Disney ni, pergilah menonton yer... Mesti best... Wahhh i xsabar ok nak pergi tengok cerita ni...Nak nak kalau dapat tiket free kan...3D lagi...Mesti best giler... Fuhhh...

Ok, now i nak berangan sekejap yer...

   


Kalaulah rambutku sepanjang RAPUNZEL... Bukan panjang yang biasa2 tu tapi panjang giler ok dan kuat pulak tu... 70 kaki dan berwarna keemasan lagi yer... Hebatnyer rambut i tu... Heee... 
  1. Mesti i cantik kan... (Wahhh...perasan ok...Ngeee...)  :P
  2. Mesti ramai lelaki tetibe minat dengan i... (Perasan lagi)
  3. Mesti orang tak akan berkedip matanya bila tengok rambutku itu... 
  4. Mesti rambutku akan sentiasa dibelai2 dan akan dijaga dengan begitu rapi...
  5. Mesti i tidak akan bagi sesiapa pon pegang rambut ni ok... (Yela, takut kotor ke kan)
  6. Mesti ade orang yang akan jealous dengan rambut i yang cantik dan panjang mengurai tu..
  7. Mesti i boleh selamatkan orang yang berada dalam kesusahan kan... Contohnya orang yang jatuh dalam perigi ke, hanyut kat sungai ke kan... Dapat pahala... Heee...

Dari kecil rambut aku memang panjang dan lurus... So bila pendek, macam kelakar pulak... Aku selalu berangan rambut aku tu curly bkn lurus... Aku dah cuba banyak kali tapi tetap degil jugak rambut aku tak boleh nak di curl2... Sekejap jelah jadinye curl tu... Tak sampai setengah hari... So pasrah jelah dengan rambutku yang lurus tu...


Picture ni masa aku baru masuk 'U'... Ada aerobik kot masa ni... Tengoklah bila di ikat camtu, dah serupa cam cino pulak...


Ni masa classmate dok mendajalkan rambut aku... Haha.. Ntah apa2 ntah... Kalau tengah boring jadi camni lah.. Cam orang giler pon ada gak... Kahkahkah...


 
Ok picture ni 2 or 3 bulan lepas kot... Masa ni clinique ada buat promotion dekat 'U' aku... Diorang ada buat make over... Aku join lah... Ngeee...


Tak sabar nak tengok RAPUNZEL: A TANGLED TALE...


1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails