Monday, March 7, 2011

Aku Sukeee...!!!

AKU SUKE!!!


Betape gumbire rasa hati ku pabila guitarist kesukaan ku berada di hadapan ku... Hoho... Bukan tu je tau... Dia siap main gitar, masa aku nyanyi okeh... Sukeeeeeeeeeeeeeeeeee....

Alah mungkin bagi korang dia tu biasa jew... Tapi tidak bagi aku... Dia adalah pemain gitar yang paling best antara yang paling best... Paham tak?... Kalau tak paham, buat-buat paham jela eh... Hehehe...

Aku memang minat giler ngan dia tau... Lebih-lebih kalau dia main lagu ELLA.. Huh lagilah aku suke... Memang best... Udah ler aku minat giler ngan ELLA...Nak tau sape yang aku maksudkan?... Dia tu ialah tak lain tak bukan, MAN KIDAL...

Alkisahnye, aku ada function orang kahwin kat bukit changgang, banting... Bukan ngan band aku, tapi band lain... Line up diorang tak cukup, so diorang panggil ABAH aku ngan bassist group band aku... Aku pon mestilah kene ada an... Dah sah-sah aku nyanyi... Ngeee... Kitorang dah biasa ngan line up ni... Before ni dah pernah function ngan diorang... So tak de masalah...

Aku dah tau yang MAN KIDAL akan perform skali... Tapi aku cam percaya tak percaya la an... Yela, tuan rumah tu bukan orang yang hebat pon sampai nak panggil artis datang majlis kahwin anak dia... Siap boleh perform skali... So aku buat tak kisah jela... Kalau dia datang baguslah, tapi kalau tak datang nak buat camne... Tau tak rupanya tuan rumah ni memang baik ngan artis... Ooo patutla...

Malam berinai tu ISMA & ZUL 2 BY 2 datang... Siang plak katanya artis yang nak datang is MAN KIDAL, TOMOK, SHARIFAH AINI... Tapi yang datang MAN KIDAL je... Tak pelah an, yang penting MAN KIDAL... Haha...

Dia perform ngan line up baru dia... Drummer, keyboardist, n bassist dia aku memang kenal... Sebab diorang pon dari group band aku dulu... Diorang main pelbagai lagu... Best sesangat... Kitorang perform dulu, then tengah hari tu line up dia plak sambung sampai petang...

Then tetiba MAN KIDAL panggil aku nyanyi... Wahhh haha...apelagi, sukalah aku an... Tapi cuak... Yelah nak nyanyi depan MAN KIDAL tu... Tak pelah, nyanyi jelah... Tau tak lagu ape yang dia request?... Sume lagu ELLA ok... Sembilu, Sepi Sekuntum Mawar Merah, ngan Kesal... Memang layan habes r... Nak-nak MAN KIDAL yang main gitar, fuhhh memang dahsyat ler...

Oleh kerana aku ni dah terlalu suke sangat MAN KIDAL ni, aku suruh dia sign kat buku lagu aku... Buat kenagan... Ahaha... Batak an aku ni... Huh lantak ler... Wekkk...







Bangga sekejap :P






Lepas ni kalau ada peluang, aku nak duet ngan ELLA... Kalau boleh ler...

Yang boleh cume dalam mimpi je kot... Huhu...


ELLA!!!







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails