Monday, March 7, 2011

ASA yang macam boring tapi best!!!

ANUGERAH SERI ANGKASA











Anugerah Seri Angkasa diadakan pada 18-19 Februari 2011 di PWTC...

Kebetulan adek aku dapat kad jemputan, so aku pon pegi jelah kan... Haha...

Ada 2 malam tau, tapi aku pegi yang malam pertama... Malam pembukaan la katenye...

Best gak...

Aku pegi berempat... Adek aku, her BF, n kawan aku...

Dapat 2 kad... 1 kad untuk 2 orang...








Konon foto-foto cam artis kat red carpet... Boleh?... Haha... Alah bukan selalu pon nak jadi artis... Ahaha...











Fimie ni comey... Sporting plak tu...







Diorang ni pasangan yang memang secocok
Lis cantek sangat



Persembahan pembukaan
Juara-juara bintang RTM kot



Pengacara malam tu



 
Ning Baizura & Diana Idola Kecil




Title agak tak boleh blah an... Ahahaha...

Tau tak sebab pe best???...

Sebab ade JAMAL ABDILLAH...

Huh kalau tak, naek kematulah punggung i ni... Memang syok habes...

Cayalah jamal... I lap u... ngeee...



 
Jamal Abdillah & Presley Idola Kecil





Jaclyn Victor & Wani Idola Kecil
Memang mantop habes...Meremang bulu roma u...



Suki yang comey




 
Adira yang cantik




Sheila Hamzah, Ning Baizura & Jaclyn Victor
Ha ni lagi mantop...Lagu diorang memang best giler...




For foto-foto artis-srtis ni aku pinjam dari blog Blue Buzz... Amat cantek...



After habis function, kami berempat pegi merendek jap... Jenjalan sekitar KL... Menikmati pemandangan KL pada waktu malam... Aku memang suka jalan-jalan kat KL time malam... Aku suka tengok lampu... Suka sangat... Cantek ok... :P











No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails